Garantie op de producten van JR Printer Supplies 's-Hertogenbosch
15482
page-template-default,page,page-id-15482,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive
Garantie
Standaard garantie

Op ieder product zit standaard een fabrieksgarantie. Wij hanteren de fabrieksgarantie en bijbehorende voorwaarden die door de fabrikant gesteld zijn.
Een garantie geeft extra rechten aan u als koper, maar is altijd voor een bepaalde duur en met bepaalde voorwaarden die daaraan door de fabrikant worden gesteld. Zo heeft u altijd een aankoopbewijs nodig en dient u de eerste eigenaar van het product te zijn. Los van deze voorwaarden houdt JR Printer Supplies zich natuurlijk aan de wettelijke plichten ( voor zowel zakelijke klanten als voor consumenten) die wij logischerwijs naleven.

Vertoont uw product een defect?

Neemt u dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen u zo snel en zo goed mogelijk helpen en naar een oplossing zoeken. Soms wordt een onderdeel vervangen, soms krijgt u een nieuw exemplaar of we zoeken een andere passende oplossing. Een ander natuurlijk afhankelijk van de garantievoorwaarden.

Printers

Printers die u via de webshop heeft gekocht, hebben een afwijkende garantieprocedure. De garantieafhandeling van printers gaat rechtstreeks via de servicepartner van het desbetreffende merk. Dit kan JR Printer Supplies zelf zijn of een servicepartij die door de fabrikant zelf wordt ingezet. Wanneer uw printer een defect vertoont, neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel 0416-279871.
Wij pakken het samen met u op, zodat uw probleem wordt opgelost en u snel weer aan het werk kunt!
Heeft de printer, de multifunctional of het kopieerapparaat dat u bij JR Printer Supplies heeft gekocht middels uw accountmanager (dus niet via de webshop) een defect? Neemt u dan contact op met de JR Printer Supplies Support afdeling via dit contactformulier.

En verder…

Producten kunnen defecten gaan vertonen, vroeg of laat, als u er verkeerd mee omgaat. Bijvoorbeeld verkeerde etiketten gebruiken in een laserprinter of te dik papier met de verkeerde instelling. Dit hoeft niet direct te gebeuren, het verkeerd gebruik kan ook langzaamaan het defect veroorzaken.
Dit geeft vaak typische klachten, waardoor de oorzaak soms eenvoudig te achterhalen is. In die gevallen gaat de garantie niet op, het product is immers defect door verkeerd gebruik. Bekijk daarom altijd goed alle instructies en neem meteen contact op als er iets niet goed is. Ga niet zelf sleutelen of repareren en staak het gebruik van het product.