Veel gestelde vragen aan JR Printer Supplies Webshop Den Bosch
15500
page,page-id-15500,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
Veel gestelde vragen
1. Bestellingen
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de totale orderwaarde, het overzicht hiervan kunt u terug vinden op de pagina verzenden & retour. Vanaf € 200,- excl. BTW verzenden wij uw bestelling gratis.

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik mijn bestelling nog annuleren nadat deze afgerond is?

Ons systeem werkt met automatische koppelingen naar diverse magazijnen. Daarom kunnen wij vooraf niet aangeven of dit mogelijk is. Als u uw bestelling wilt annuleren of aanpassen na afronding kunt u contact opnemen met ons, dan onderzoeken we of de order nog geannuleerd kan worden.

Het product wat ik wil bestellen is niet voorradig. Is er een vervangend artikel beschikbaar?

Wanneer een product niet voorradig is, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om alsnog het product zo snel mogelijk bij u te laten komen.

Het product wat ik wil bestellen is niet voorradig. Kan ik dit product bestellen en hoe achterhaal ik de levertijd?

Deze vraag kunnen wij niet digitaal beantwoorden, hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen via info@jrprintersupplies.nl.

2. Betaling
Ik heb een factuur niet (meer) in mijn bezit, wat moet ik doen om een nieuwe te ontvangen?

Neem contact met ons op via info@jrprintersupplies.nl en wij zullen de factuur opnieuw versturen.

Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen, maar ik heb al betaald. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat de betaling en de aanmaning of herinnering elkaar gekruist hebben. In dit geval kunt u de aanmaning of herinnering als niet verzonden beschouwen. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met ons.

Ik heb een vraag over de hoogte van een ontvangen factuur.

Alle prijzen die wij in onze shop vermelden zijn exclusief BTW. De BTW en de verzendkosten worden wel op de factuur vermeldt. Mocht dit uw vraag niet beantwoorden, dan kunt u altijd contact opnemen met ons.

3. Garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Wij geven alleen een beperkte garantie op onze machines. Mocht bijvoorbeeld uw ontvangen product transportschade hebben opgelopen zullen wij dit zo goed mogelijk proberen op te lossen.

3. Levering
Hoe wordt mijn pakket verzonden, is er een track & trace mogelijkheid?

Wij versturen al onze pakketen met de vervoersdienst van PostNL. Wanneer er een track&trace code beschikbaar is, wordt deze in de verzendbevestiging gemeld.

Ik heb mijn bestelling onvolledig ontvangen, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat uw bestelling in verschillende delen geleverd wordt. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met ons.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?

Bekijk de verpakking van uw bestelling altijd goed. Wanneer de verpakking beschadigd is, dient u een aantekening te maken in het systeem van de transporteur of zelfs de zending te weigeren. Wanneer u een zending heeft geweigerd, dient u dit binnen één werkdag te melden bij ons.

Ik heb een bestelling geplaatst, wat is hiervan de levertijd?

Wij streven erna om alle bestellingen uit voorraad binnen twee werkdagen te verzenden. Wanneer een product niet voorradig is kunt u de levertijd opvragen bij ons. Voor meer informatie kunt u ook terecht op de pagina verzenden & retour.

Is het mogelijk dat ik mijn bestelling kom afhalen?

Wij hebben een eigen showroom, dit is tevens een afhaal locatie. U ontvangt een bericht wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

3. Uw account
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt op basis van uw email adres een nieuw wachtwoord aanvragen.

Waar kan ik het aflever en/of factuuradres wijzigen?

U kunt uw adres wijzigen in uw persoonlijk account.